some days should just be a flash

Okej den här dagen är så skrämmande dålig att jag inte ens kan formulera det. Den började dock ehlt okej med att gabbi gav oss kladdkaka på första lektionen och sen spanska som bedrevs med att sjunga lars person och stormy weather med Sara istället för att jobba. Kemin var tom och lunchen överlevdes. Franskan var ångestladdad eftersom vi såg edit piaf igen och hemkunskapen var nog bland det onyttigaste ever. muffins, cookies, paj, såser och kräm. illa mådde jag och fick även väldigt läskig magsmärta. Agnes gav mig diagnosen att jag antingen åt för lite eller hade ångestatack. Kul att höra yes. Ja vad ska mer sägas? Sjukgymnast och skrivargrupp på ingång. Låt mig bara få slippa leva igenom den här dagen. snälla.

Kommentarer
Postat av: Hannah

alltså, ucsh. Det finns inget som får mig att må sämre än det här. :( Men agnes hade förmodligen rätt.

2010-05-11 @ 13:27:53
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0