varför följer du inte mig?

Idag har jag kollat på karnevalståget. Det var ganska kul faktiskt, för studenter är...smarta.:D de hade vagnar åt the kunga-wedding, anna anka med mera. awesome.:D har förutom detta endast pratat med älskling när hon red och vi ska kanske väldigt möjligt gå på en awesome festival om några veckor, och sen ska hon stanna här till sikar. vilket inebär att hon är här i mer än två veckor sammanlagt i sommar. Denna sommar blir fin, men problemet är ju att jag jobbar den veckan hon isåfall är här. det är ju lite...bra. ;) vet inte riktigt hur vi ska lösa det, men det får gå bra helt enkelt. ikväll ska jag se revyn och kabaren till karnevalen vilketj ag ser fram emot litegrann, men jag är även extremt sur. Skulle ju skriva en såndär sammanfattning om alla vännerna, och det började jag på. Fem månader in i skrivandet (konstigt sagt det där) försvann hela skiten. Så det får ni vänta på en vecka, för nu sätter jag mig fan inte och skriver om det. inte för att det var så snyggt skrivet eller långt eller nåt, men är bara för arg på det nu. jaja, hejdå eller nåt.:)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag får väl sitta och ha tråkigt när du jobbar då. ^^ Eller umgås med massa skånefolk. :D

2010-05-23 @ 21:58:33
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0