why do some things always stay?

Nu har jag pratat en hel del med älskling medans hon red på allas vår hästis tofa. eller jossans och Hannahs hästis men ni fattar.:D hon är dum och det var varmt där. det är det här också, och det är väl bra det för snart om nårga timmar blire ju amanda! Nu sjöng marit om hitch, och nu sjunger hon om snape. låteresom. fast egentligen sjunger hon om tony, och hon fyller år idag!:D:D grattis marit! Jag har inte alls alla artister jag bry uppskrivna i min mobil. absolut inte!:D den där tony verkar riktigt dryg. han är en sviiiiikare! Nu ska hon sjunga det jag har i rubriken, och jag glömde att jag pratade om samtalet jag hade innan innan. konstig mening. Aja, vi kom på varför fallabella heter just fallabella. Det var edward och Bella som var och åkte häst, men då falla bella! Edward: hahaha, fallabella!:D fint va? Vi är så jävla kreativa yes. och jag ska åka om like två timmar, och tänker innan dess få i mig onyttigheter. men nu ska jag sluta blogga, och låten är liksom inte slut än. det är en lång låt men jag vill hitta en ny marit/amanda-låt att höra. det är de enda jag får höra idag har jag bestämt av anledningar ni kan lista ut själva. längsta jävla outrot ever det här, ju. men seriöööst. sååådääär! nu jag höra annan maritlåt, och lämna er åt öde.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Falla bella, sitta kvar edward...

2010-05-21 @ 23:24:37
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0