and it´s just me and Ingemar when happy hour begins (you wish

nej tvärtom, den avslutas inom kort när jag ska till skolan och där väntar spanska och jag måstej obba den här gången...sen lusille på ensemblen ehehehe och sen svenska o nooooooooooooooooo och sen engelska och det kan jag nog klara av. det enda som håller modet uppe är att det snart är jul och jag har varit på julhumör i typ en vekca nu så på onsdag smäller det! fast då kommer jagi nte vara hemma på hela dagen, så det är lite wasted, men deth örar inte hit.:D jag har tagit ett magiskt piller, ready to go! förutom att jag inte har lust för jag tyckeratt det är jobbigt med alla dessa människor och tankar och allt vad det nu heter. mest människor. men jag ska inte leva såhär. om det är något den senaste tiden har lärt mig så är det att såhär vill jag inte leva mitt liv. förut var mitt motto "såhär vill jag inte leva, såhär ivll jag inte dö men jag vet inte hur jag ivll göra det" men nu har jag kommit på att detk ommer jag väl aldrig att veta. så nu tänker jag sakta men säkert bryta ner problemet tatiana. alltså inte tatiana som person, för så gör man inte, men problemet. och jag tänker börja med onsdagarna. då behöver jag inte se henne förrän till lunch, och knappt på eftermiddagarna heller. jag ska lära mig att hitta till esv:en så kan hon nästan skita i onsdagarna. de får hitta nåt åt henne att göra. det funkar för andra så varför skulle jag inte få göra så? fast jag får inte övertala mig själv att allt i skolan blir bra om hon är borta för det är väl jag också antar jag. så är det ju. man kan aldrig skylla sina problem på någon annan men någonstans måste man ju börja för det är nåt i mitt liv som itne stämmer eller möjligen flera saker och jag-är-trött-på-det. fast vi har varit här förr och det gick ju inte så bra.:D men nu får det gå som det går, för nu ska det gå åt nåt håll i alla fall tycker jag! oj, vadå politiskt manifest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0