ibland är det bara jag som lyckas...

Rubriken kommer av att jag mår kopiöst illa...igen...som vanligt. För att jag åt lite choklad. den var dessutom äcklig. liksom, varför alltid jag? jag mår alltid illa! kan typ inte äta en chokladboll på ett caffé. fatta. jaja idag har jag då först talat med älskling, vilket var nostalgiskt på ett mycket udda sätt och sen med Onna på dalmål om radiokanalen vi vill skapa och annat stört. sen åt jag och såg vampires suck med syster och Agnis. Som jag skrev för två sekunder sen till äskling som ser den nu: "they must have been so stoned...and drunk...and awesome!". Jag älskar den! Vissa saker var allt annat än roliga, men så är det ju alltid. men alltså, omg. de sjöng en parodi på hey stephen (som var bättre än Toras, faktiskt...) och drev med en massa störda saker. helt underbar film! sen dess har jag mest suttit här och ja, ätit äcklig choklad. och gav mig på att sjunga haunted, swiftisen alltså. jag lät som en bitch som hade ont i magen. på allvar.:D det gör för övrigt miss li också här, nästan. Nej, nu nog, hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0