it was only a kiss it was only a kiss

Vad roligt att denna rubrik blev rubriken, för det var det jag satt och tänkte på. Jag älskar att skriva saker i min blogg som så uppenbart inte makar sence för någon. det är typ det roligaste ever, för utom när jag inte själv fattar. då är det lite fail. efteråt alltså. Flowers slutar itne sina meningar. det störar mig som tatiana säger. Nu sjunger jag miss li och gäspar och det är morgon och snart åker jag till skola där jag ska ha spanska och alla papper jag har i spanska ger mig bara ångest för de är så många och jag har ingen lust att utverdera scanning med Tatiana ärligt talat har jag ingen lust att prata med Tatiana whatsoever. jag önskar önskar önskar att hon kunde vara tyst. jaja jag vet att det är en hemsk sak att faktiskt tänka men alltså, seriöst. ni skulle också ha önskat. och detta blev ju djupare än vad tanken skulle vara. eller var äsch svenska är svårt alltså. och det ska vi också ha idag med referat usch usch usch jagb orde jobba mer på mina lektionern men jag gör inte de.t jag bara sitter och typ stirrar och tänker att nä jag låter bli helt enkelt. jag, liksom, hur kom den logiken. äsch nu blev det ju helt deprimerande så hej bjebb hej nostalgiuttryck hej hej *skaka hand med osynlig läsare* heeej! eh ja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0