long live the saturdays

Emma har haft en fin lördag idag. Jag måste sluta med det där. Jaja, jag har först handlat, bakat, umgåtts med dampande syster och konverserat med Hannah. Vi hade mycket trevligt och kärlekigt.;) sedan kom Agnes Hagsund med föräldrar och vi åt fondy. Detta var gott och felstavat. Vi spelade även risk (jag var "pelle" den failade spelaren) och tittade på one tree hill av allt konstig man kan göra. ett par citat och sen ska jag bannemig sova.

sara: vad ska vi göra då? Agnes alltså, Emma har ingen sig.
vi: allmänt skratt
s: så nu ska jag gå på toa så får ni diskutera det.
jag: men jag har ju ingen sig!!

jag: pelle dör snart. han går mig på närverna.
*baby skriker på tv:n*
jag: det var pelle!
sara: nej, det var jenny!
agnes (samtidigt: nej det var Asien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0