och jag vet inte riktigt vad jag ska blubbla om här idag

jamen detta har väl varit en bra dag tror jag väl. den började i alla fall bra för jag fick kaaakaaa. :D thaaanks! :D<33 sedan hade jag tråkiga lektioner. sjöng amarule tree på sången och lite så. har nu även talat med älskling men hon är och äter. jag chattar nu med linsie och onna och undrar när hon återvända skola. inte så, nu ser det ut som en hegrejisk version av återvända till skolan. kan man säga till i hegrejiska eller tar man bort det? Gud, det måste jag verkligen kolla upp. fast vem vet. inte duuu vem vet inte jaaaag. kan slå vad om att du faktiskt inte vet. mobbad, är du. Så, efter en breakdown insåg jag att detta inlägget inte var publicerat. så, jag...publicerar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0