pants on fire-meg cabot

den här boken handlar om en tjej som heter Katie och som är väldigt störande. Tycker iallafall jag. hon ljuger hela hela tiden och förstår ingenting. inte ens att hon inte förstår förstår hon förrän typ i slutet. jaaa, smart. iallafall så bor hon i en störd stad där allt man bryr sigom är en sak som jag dock inte kan stava. hahahaha. men det är både en maträtt, ett fotbollslag som alla worshipar och en tävling om "the --- prinsess". denna ska hon joina, fastän hon hatar borde maträtt och fotbollslag. annan intressant kuriosa är att hon är ihop med en av medlemmarna ohc är otrogen mot honom av ingen speciell anledning. men då, då, då kommer tommie sullivan. och han. är. ja. han är spännande.:D jaja, den här resensionen har tagit lång tid. jag tyckte det här var en jättetrevlig bok, så jag läste den nästan i ett svep. jag störde mig på det mesta med henne men den slutar bra, så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0