vem gav heffaklumpen ett gevär?

Nu har jag firat lilla Toras sextonårsdag med lilla (ännu femtonåriga) Agnes. Vi åt tacos, tittade på en skottsk film och flummade en del. saker som sammanfattar är "the lord of the grilled fireflies", "...och pyroman" och "a fine idea, Davey, a fine idea". Jag sjöng även dolly parton och fireflight på inrådan av Toras bryvärda syster. jag är och har varit monstruöst trött, Agnes drack för mycket cola och nu ska jag alldeles snart sova. Jag längtar intensivt efter detta. Sööömn.<333 ja, det kom från mig. yeah yeah. mitt hår är hemskt, och jag borde sluta skriva om mitt hår som om det är nåt mer än bara hårstrån liksom. jag vill göra nåt med det. men äsch, nu går lilla jag och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faktiskt en svart heffaklump och faktiskt stavas det Davie mycket sweeter btw <3 :3

2010-11-20 @ 00:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0