you gotta do something, so...

...jag bestämde mig idag för att följa med mor till stan och köpa blommor. när vi ändå var där kunde vi ju köpa en mössa, resonerade jag, eftersom jag tappade bort min i förrgår på nåt sätt. men jag fick inte följa med om jag inte köpte byxor, sa hon, sånna som man måste knäppa upp för att få av. ve och fasa. fasta höll jag på att skriva, men det är ju tvärtom man ska göra visst. jaja, så off we went och inhandlade nämnda saker samt snabbfikade på ramklints medan vi kom fram till att Sara inte är klok. lite randomly som man säger. sedan åkte jag hem och åt lunch och flummade med min familj som aldrig lyssnar på någon, förutom jag som alltid lyssnar på alla för utom när det råkar vara nåt jag borde lyssna på. vi borde gå på en kurs kom jag fram till, och nu ska jag duscha och sen ringa Hannah var planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0