and I screw it up, but at least I can see it in braille...

Yes, emma sitter här och det gör hon obekvämt på grund av den punktdisplay som står framför mig. markera detta i era antecningar, det går att med fingrarna läsa varje ord jag skriver; och jag vet hur den fungerar! jag är bäst.:D så idag har jag först haft tråkig esv och sen svenska då jag höll mitt tal. skrämmande dåligt gick det ta tal. sen såg vi på bio med ksolan, det var en spansk tråkig film. jag och Tatiana (eller Tatiana bara) köpte godis, men vi fick inte äta det. undrar om hon åt upp det. förmodligen. synd. jaja, har inte gjort så mycket men nys s ringde de från gården. eller Hannah. Men även Onna, Anda, Rakel och...och...nej skitsamma. :D inte för att jag inte kan skriva det. klart jag kan. har bara ingen lust. aaaanyway de var sööööta allihop och nu ska jag sova. I love everyone.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha, var det Nicko du inte ville skriva?

2010-11-11 @ 14:13:16
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0