återigen: jag svälter!

Ja, som ofta är jag hungrig hungrig. Usch. Borde äta nåt. vad ska jag äta?:( Jaja, idag har alltså jag varit i skolan. Fick världens bästa driver imorse. jag öste ur mig en massa hemskheter om mitt liv och han undrade om jag skulle krocka så jag ksulle slippa. han ville också att vi skulle bryta oss in på ett gym och sno ett löpband till konditionstestet och sen frågade han om jag inte möjligen hade feber. Han var bäst.:D sedan skola då. matten var lätt men sen sprang jag. uuusch. mådde iiiiillaaaa!!! Lunchen åts och gemun var flummig för Hannah pratade en massa och vi hade det allmänt trevligt fast jag failade på min plankning. sen var jag hos tina, och sne kom jag hit. spännande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0