cause none of it was ever worth the risk

Godmorgon allesammans, här sitter lilla jag. Känner mig som ett litet söndagsfetto där jag äter godiset från igår, och nu smsade Hannah mig. Jag sjöng för henne tills hon somnade inatt så hon undrade när vi la på.:D genialiskt, I hafta say. Mer än så har inte hänt, typ. Dagen har precis börjat och mer lär seriöst inte hända heller. så sjukt tom helg. sen när är jag i behov av aktivitet??? det skrämmer mig nåt sjukt enormt.:( för jag har inte så mycket aktivitet. hur gör man för och skaffa det, egentligen? strange. jaja. Söndagen glider fram i snigelslemm och hur jag än älskkar sniglar så är det itne en bra sak. ska nog till och med plugga idag. haha, yaaay.;) nej, vetnivad, wasteinlägg!

Kommentarer
Postat av: vispen

Trevligt att du sjöng tills hon somnade, det kan du ju få göra för mig någon gång också:) Och jag håller med, söndagar är nästan alltid sega... Men börja träna något kanske, det gör ju jag och jag älskar det!

2010-10-10 @ 12:30:43
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0