fan, jag hade en rubrik till det här inlägget...

Hejhej, jag sitter och lyssnar på little sparrow vilket bara får mig att tänka på en pojke i agnes klass men jag minns inte vilken. Äsch, denna dag har varit helt okay. Fast nej förresten. Jobbig dag. Kunde inte göra engelskprovet för det gick inte att läsa (jag pratade engelska med läraren och hon svarade på svenska...är inte det lite konstigt?), alla var jobbiga, vi redovisade och hade prov på esv:n men det gick nog bra. hade sånggrupp, körde fram och tillbaka till malmö och lyssnade på fin rockklassiker-musik. jag visste vilka dier streights var (stavning?), sjöng med i nästan alla låtar och var cool. :D och nu måste jag plugga. uuuusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0