he never wanted your kingdom to rule

Godmorgon allesammans, idag är det torsdag och jag mååå. Fast ingemar värgar läsa, men jaja. :D mådde igår också, för utom när jag ksulle berätta för onna om hur mycket jag icke-mådde. då börjdae jag ickemå igen. men sen umgicks jag lite halvt emd min familj och läste saagaa. den verkligen snart slut, och bästast. allt går åt hell för huvudpersonen. that´s what he deserves!:D jag hatar honom. han går omkring och tror han är perfekt, men alltså...det är han inte. Han förtjänar inte sin flickvän. JHon rular och allting, och min sterio har damp så nu sätter jag på musik. Jag lät brendán flowers väna stämma fylla mitt öra. Han har tydligen jgort ett soloalbum. haftahaftahafta geeet.<33 han är ju söt som få, och dessutom en av få grabbar som lirkar sig in i mitt hjärta. vet inte ens varför. nä, nu räckere, goddag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0