he´s alive, oh he´s alive, he´s alive and I´m forgiven heaven´s gates are open wiiideee!!

Det går inte att blogga och jag har en plankning att göra men vet ni? Han lever! Min Ingemarälskling lever andas och han funkar! Fuuuunkaaaar! Fast jag inser nu att han har samma problem som förut innan han gick sönder. Ojdå. Det måste jag kolla upp. Men jag är hööög i alla fall. Sa just ”nu blev det morgon” jätte begripligt. Men det var det, för jag lyssnade på time is all around. Sen hade jag en lång monolog om användning och att alla tror att jag är besatt av våldtäkt i mina böcker men tänk, det är jag inte. Det är alla andra som itne fattar. Det förekommer faktiskt bara tre våldtäkter, och en är inte ens nedskriven! Den hände, i alla fall. Fast Tindra säger förresten att det är en massa. Men hon vet ju iiiingentiiing. Hallå, liksom. :D och jag har still en plankning. Jag vill inte. Ivll inte. Vill fan inte. Plankningar ger mig mer ångest än allt annat arbete sammanlagt. Seriöst. Orkar inte plankningaaaaaar. Jajaja, nu ska jag sluta tror jag. Men är bara så lycklig att jag kan! He´s aliiiveeee!:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0