hey monday (like hello, not like the band)

Ja, här sitter man. Har haft en lugn dag som bestod av för lite pluggande, ätande och sittande vid datorn. alltså jag hatar min stereo hatar hatar hatar hataaaaar!!!!!! ja, förlåt. det var inget. ellerjo, men jaja. sen skrev jag på skrivargruppen en lång dikt om tunaskolan.:D den var ganska bra. kanske. jag har dessutom börjar skriva på en ny bok. känns omotiverande och jobbigt. extreeeemt jobbigt. usch. jag får snart ett jävla nervöst sammanbrått på den här stereon! haaaaat! och Hannah ber mig att inte dö. vet ni? hon läste min blogg igåååår. det visste ni nog redan. jag blir lyckligast i värld.:D och det lät som ett u när du bokstaverade, men jag tror att Tildah har en kompis med den stavningen. hennes alltså. och du får ta ägande-dispyten med Agnes själv.:D jaja, jag har väl ingenting mer att säga. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tildah fattar ej

2010-11-04 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0