I´m gonna throw the first stone

Torsdag. Herregud, vilken lång dag. Den började med naturkunskap som var helt okay, och sedan bup-möte för hela slanten där alla verkade nöjdamed mig utom jag. det är ju en bra komunikation.;) sedan matte och lunch där jag umgås med en massa trevliga tjejer från min klass + en som inte var från min klass och därför skrämde mig från vettet. aaanyway sen en otroligt jobbig körlektion och sen sång i lite extra-gehör och fluff. jag är så trött, så trött, så jag vet inte var jag ska bli av. och jag måste plugga energiomvandlingar. jaaaaa! så himla lycklig man blir av detta jävla liiiivvv! jaja, jag är faktiskt glad. jag har nya hörlurar så jag kanske ska börja sjunga lita mer nu också. tror det skulle göra underverk faktiskt, det gör ju det. men nu har jag ju inte tid för något. pluggar och pluggar, gör jag. godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0