I´m just a simple girl

Ibland påminns jag om meningslösheten i det jag håller på med just nu. Bloggar alltså. Inser det när folk skriver att de har tid, men inte lust. då skiter de i det. jag kan inte. jag får så dåligt samvete. och inte fan vet jag varför. ingen skulle sakna det om Nessa Rose tog sitt sista andetag. I would, so I guess that´s why. men jag mår extremt dåligt, och det kan ju vara det som gör att jag blubblar som jag gör. kunde skriva ett riktigt ebba-inlägg där ingen fattar nåt om jag ivlle men nä det blev inget med det. Jag önskar att du läste vad jag skrev här. men jag fattar ju att det är bäst för alla inblandade om du låter bli. det gör ändå ont. och det låter som om brendan sjunger om bridgets mamma i systrar i jeans i den här låten. spanska kan han verkligen inte heller. det var ju relevant! äsch, vad ska jag sitta såhär för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0