knockin on heaven´s tisdag

Idag började då dagen med esv, då vi spelade i ensemblesak. Jag och Karolin(Carolin?) klämde i med stämsång, och tävlade i awesomeness. Vem som vann kan ni själva lista ut.;) S

sedan var det svenska när vi hade tal. Alexanders tal var helt underbart, det handlade om hur bra allt skulle vara i lund om det blev globalt uppvärmt. "katedralskolan skulle vara den bästa djurparken!" sa han, klockren osm han är. .:D total awesomeness! sedan var det lunch då jag umgicks med Vera, Signe och Michelle. Det varj ättetrevligt och sen fotade iv oss, hade datakunskap och slutade. nu sitter jag här, glad osm en glading med magen full av bullar och bramående. antar jag.;) har itne känt efter riktigt. gör inte det så mycket. och nu går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0