lördagsförmiddag

Informativ rubrik, tyckte jag.:D just nu sitter jag här med en sovande Hannah i luren. det är iallafall vad jag tror. för hon sa inget när jag kom tillbaka. hon väckte mig imorse för atth on hade mardrömmar, söt som hon är.:D igår lyssnade jag på hennes familj när de pratade gotländska (hela seriöst...) och var allmänt awesomeiga. sen läste hon saga som var lika spännande som alltid och sen sovade jag som en liten stockis. det var mycket trevligt, och nu läste jag nyss ett mail som hon skickade typ...imorse när hon skulle titta på film. sweet.:D och vad kan jag mer häva ur mig? Ägg, men de vill ni nog inte ha. i ordväg kanske. men jag vet inte! äsch, jag går och tömmer diskmaskinen iställe. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0