tänk, nu är detl ördag igen

ja, det visste ju ingen. verkligen.:D jag sitter här och har just duschat och ätit lång frukost med min kära familj. de är allmänt bra och nu lyssnar sara på konstig klassisk musik därute. hon pluggar tror jag. himla random.:D och jag vet inte irktigt vad jag ska säga en dag som denna, men jag är varm. typ ångar aefter the shower. så sjukt spännande!:D:D inte, liksom. och klockan är mycket, och undrar om vi ska till stan? jag fattade aldrig riktigt om det var ett skämt eller inte. jag burkar itne fata sånt, och burkar hade ignenting med saken att göra. hahahaha jag kan itne stava och nu ska jag gå.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mama we're all gonna die, Mama we're all gonna die!

2010-10-23 @ 19:55:20
Postat av: Hannah

Hmm..jag gillar inte att agnes har blivit en sån mcr-freak. Jag menar..hon får gilla dem, men de är MINA! :D

2010-10-25 @ 01:38:38
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0