what freedom tastes like

Jag skrev detta inlägg igår, men nu skriver jag det igen. Sen ska jag skriva ett nytt.:D

underbar kväll, blev det. Helt plötsligt satt jag och hörde agnes skriva "jag startar en blogg om du kommer på grillningen!". Så jag åkte till grillningen på spyken helt enkelt där jag satt med Agnes och hennes awesome kompis Sara och åt marsmallows i olika stadier av fin grillning, såg på när de andra åt ihjäl sig på potatissallad och pratade om en massa trevliga saker. De lärde mig vad frihet var. Det var bland annat att grilla i ösregn, äta potatissallad med grillpinnar och den smakar potatis. Jag älskade det!:D tack för en fin kväll! :D sedan avslutade jag och Hannah godnattsagan :(:( och sen sov jag. nu ska jag skriva ett alldeles jättenytt inlägg om denna fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

feeling of freedom? XD "gilla"

2010-10-22 @ 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0