ännu en veckaaa

Emma vaknade imorse mådde bra flög upp ur sängen (för att få regina att hålla käften, hon är inte bra på morgonen, jag måste byta, påmin mig) och kände sig allmänt som en människa mer än som ett spöke som hon gjorde igår vid denna tid. Hennes gårdagskväll bestod av parent hood med sin syster, en ny spännande serie som vi gillar. inte nya gilmore girls kanske, men det gör nog ingenting.:D hon har satanskt hår, är överkänslig för detta tror hon och ska relativt snart till skolan och skola sig. ska redovisa elin idag. jag och Jacob har alltså gjort en powerpoint om elin och evelina. jag kan inte göra det utan punktskrivare. undrar om jag kan använda det som grer att intek unna redovisa idag. det tror jag. faktiskt. för den ska ju instaleras imorgon så jag tror nog det. Ska nog försöka. Jaja, vad skulle jag säga? Jo jag var ju uppe i kvällen när jag började gnägga om mitt fula hår. jag gick upp och tröståt toblerone det borde jag inte ha gjort och sen smsade jag med älskling en lång och extremt bra stund innan jag somnade och drömde att jag hälde cola över någon och vet ni, jag tror det kan har varit maja. men det var verkligen viktigt och jag saknade colan efteråt. undrar om det var maja. skumt isåfall. träffar henne liksom...aldrig. lite sad kanske. i vilket fall så ska jag nog sluta blogga nu för...därför, helt enkelt. varför måste jag alltid ge en anledning? någon gång måste ju inlägget ändå ta slut, liksom. men jag vill alltid skriva typ ja nu ska jag gå, men det ska jag i 90 % av fallen inte ens göra. ska bara sitta vid datorn. vara tragisk. :D en spansk (eller något) gitarr får avsluta. snart förstörs låten av en saxofon, men det ska ni slippa. nej, om jag ska höra så ska ni. hör ni? hör ni så dålig den är? den plattar till hela mesterverket! jaja, nu slipper ni höra mer av den!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Inte hälla cola över min syster!!!

2010-09-06 @ 11:10:28
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Du..no offense, men du måste verkligen lära dig att stava med två l. Hälde. Det är ju precis som att du skulle skriva häla. Vems häl pratar du om, liksom? Sorry, du vet att jag älskar dig hur dåligt du än stavar. xD

2010-09-06 @ 14:13:28
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0