det går åt helvete men vaaad hade ni väntat er?

Det där är emmas kommentar på valet. haha. hon har kul, ja. helvetet är ju också en tolkningsfråga, inflikar emma black från sitt hörn av mig. itne för att jag har så mycket till hörn. Jaja, idag har varit en bra dag. detta trots att alla har förföljt mig med politik och torts morgonen (mer eftermiddag). Har chattat med tre av de bästa människorna som walkar this earth, lyssnat på en massa musik och mest suttit här. pluggat naturkunskap, skrattat åt min syster och varit ute med lukas. haft en bra dag, som sagt. lukas skäller på inspelningen jag hör. den är för övrigt otroligt dålig. jag och stara tar stämmor. ...nooot. men vi försökter lite. stara, fint.:Djag har relativt tråkigt men ska snart sömna sov så det stänker om det och sen ska jag åka mitt livs första färdtjänstresa imorgon. spännande!:D men mer om det imorgonbitti, godnatt på er! en liten video blir det givetvis också.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Och du vet att jag inte gillar när du sätter mig i fack med andra, så jag antar att dessa tre människor var några andra. Hurts anyway. Nu tänker jag faktiskt sluta läsa din blogg ännu mer än jag redan gjort! Det var inget hot eller så. Bara självbevarelsedrift.

2010-09-22 @ 15:25:52
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0