he can´t talk, he´s turned off!

Lily Allen spekulerar om Gud, och bortsett från att jag deppar lite över att hon har övergivit sin musik totalt så mår jag fortfaranda prinsessish. Tänk, det tänkte jag inte i morse. skum mening. jajaja, har nu sen sist inte gjort så himla mycket. gått ut med Lukas (fint väder idag upptäkte jag!), ätit fattiga riddare vilka var så goda att jag nästan dog (hade glömt detta eftersom förra omgången var riktigt äckliga, vi har varit lite avskräckta) och pluggat matte. Han prata en stund till med älskling när hon jsöng shakira, städade och hade anmärkningsvärt lite ont. Ja, min första domedag har varit bääst. Och rubriken ska alltså läsas med vsd-glasögon och den handlade om ingemar. hahahah, det slog mig just hur skum den där meningen fkaitskt är! om man inte känner mig eller har följt min blogg, liksom. ofta någon följer den.;) jaja, jag sitter här och tänker på hur ordet yes kan lägga en massa tyngd när det inte är yeah utan faktiskt yes. "yes I can tell you, his favorite color´s green" (swift) och "yes, we used to"(dolly) är båda favoritrader just därför. hejdå, nu får ni inte mer visdom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0