hhej jag heter Linnea och jag är transvestit

Lång dag! Spanskan var helt okej, men matten var rätt awesome; mest för att jag fick höra "våldtäktslåten" som jag kallar den. Hörde den för tre år sen och glömde den aldrig, och nu har jag den. det är tydligen en säkertlåt.:D sen var jag på allmänt dåligt humör under lunchen och kören, men kören blev ändå bra. vi sjöng en haiti-låt, den dög. :) sedan hade jag sång och gitarr! sången var awesome, vi sjöng you bring the sun out och himlren runt hörnet. nästa gång ska vi sjunga regina tror jag.:D och sen på gitarren bestämde vi att också kör regina, eller egentligen att lära mig de fyra ackorden. jaja, jag är helt slut, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0