I just wish

Igår var en helt okej och ändå hemsk dag. Den började helt okay med svenska där jag lämnade in min krönika (nästa inlägg) och engelska där vi analyserade don´t let me get me. Ska skriva en egen textanalys, verkar det som. Måste komma på en låt att använda bara. Anyhow, sen var det lunch och sen matte. sen var det håltimme där jag var jätteledsen, ås jag ringde älskling men så fort vi lagt på mådde jag extremt dåligt igen. Jag köpte en chokladboll och satt och åt den, lyssnade på samtalet vid bordet bredvid och kände mig oönskad. Sen rättade jag dock Tatianas svenska och det var jättekul. hon hade skrivit en lång text. sedan sånggrupp, telefon med Hannah och idol. Jag kom fram till att man borde klä in sverige i madrasser (eller vi hjälptes nog åt en del) och mitt hår är förresten satanisk. Jag vill sova. försvinna lite. den här dagen är hemsk. har en kännsla avatt den kommer fortsätta vara det. no matter what. men man vet ju aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0