jag har glapp i huvudet, vad heter du?

Skoldagen idag var otroligt onödig. 9.00-10.45. jag röstade i skolvalet (blankt), störde mig på allt och alla och såg film från veckan. jag var då inte med. besviiikele:( sen har jag tlaat mig i fördärvet med Hannah i ja, kanske fyra timmar eller så. :D hon skrev om låtar hit och dit, bland annat vem lämnar vem till vem är vem om en schizounge. sjut awesome.:D min lugg är lång, om nåon undrar vilket förmodligen ingen gör eller?:) Sharon sjunger opera, och jag väntar på min far så vi kan pluggapluggaplugga. som om det är nåt att vänta på liksom! öhöhö jag hatar naturkunskap.:( vad finns det mer att komma med, inte så mycket nej. godnatt kära folk och fä, om nu något fä läser.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vem lämnade vem, heter låten. Inte vem lämnar vem. Had a great time! <3

2010-09-17 @ 17:10:45
URL: http://horseheart.blogg.se/
Postat av: Ronja

Men...men...inte rösta blankt! Nästan allt är bättre än att rösta blankt. Inte riktigt allt, men nästan.

2010-09-18 @ 11:59:17
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0