jag simmar i trötthetssörja

Hejhej!
Är helt slut efter denna smått underbara dag. Lilla Agnes kom hit läskigt tidigt på morgonen och vi promenerade till lilla Tora och hennes nya gerbil och hennes dockor och grejer. Vi lämnade till slut detta och begav oss till stan där vi först av allt åt på mc donalds, vilket gav oss lite matspasmer som jag kallar det. :D

efter detta gick vi runt i affärer, Tora köpte äcklig choklad på algrens och efter en massa trevligheter blev det dags för mig att träffa alla på spyken. Fick en ny punktdisplay och Jimmy installerade skrivare och skit. Sen träffade underbaringarna mig igen och vi gick till espresso house för att ficka och sen åkte jag hem med buss själv utan käpp. Jag är så jävla bra. Jag vet. :D såg ett avsnitt parent hood med min kära syster och ska nu ha en bra kväll fast den kommer bli saknad, eftersom Hannah är på gården. jag hatar gården!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

An awesome day, wasn't it. I've really missed you guys! (gosh sounds like I haven't seen you for ages, but you know, almost ;) ) Next time I will make picninc and we will go to a forest or such!

2010-09-07 @ 20:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0