jag skulle gå upp mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad

Fredagen började otrevligt med att jag trampade i otrevliga substanser, men efter den insidenten blev det en fin dag. Matten var meditativ, lyssnade på fin musik och...räknade. börjar trivas med det lite, nu när det är lätt iallafall. när matte är förståeligt är det riktigt kul. nej jag sa inte det där. klart inte. anyhow, sedan var det simning och den var också meditativ och fin. älskar saker då man kan försvinna in i sig själv. så himla awesome. iallfall, så var det sen lunch då jag kunde ha följt med vera, patrik mfl till mc donalds, men jag hade inga pengar med mig. lite lätt självhat för detta senare under dagen. istället gick jag med Tatiana och åt i matsalen för att sen traska över till magleskolan, där jag fick en bit choklad av Linn och satt och konverserade med en random grabb som försökte komma på nåt som inte blir bättre med choklad (hon som sa tänderna och vikten blev nedtystad) och döda en geting med läsk. sen hade vi musikteori vilket var jättetrevligt, och vi fick i läa att planka låten i rubriken. det gjorde dock Per åt oss, nästan. lektionen var awesome sen vare så mycket som slut, nästan, men jaja. åkte hem, har talat med Hannah en liten stund men jag fick henne tydligen att må illa så vi avslutade samtalet. ska sluta med en text vi skrev igårkväll om Agnes som skrev till mig. den kan verka lite elak, men no offence förstås. det hon skrev var förresten en söt harang om att hon aldrig skulle glömma mgi och att hon saknade mig och allt möjligt.:) jaja, here it goes:

melodi: let it be
when I find myself talking to Hannah
Agnes Wallberg writes to me
ignoring words of Agnes; let it be
and in my hours of phone call she´s annoying me so brutally
ignoring words of Agnes; let it be!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nu förstår jag varför jag inte läser det här oftare. Borde inte ha gjort det nu heller. Aj.

2010-09-04 @ 15:37:25
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0