lagom lost

känner mig svimmfärdig av trötthet. Seriöst. Öhöhö. Känner mig dessutom väldigt tjock, och varm, och ser inte fram emot dagens massage. vill sova, och ska nog göra det också. snart. faktiskt. jag simmar omkring i sirap och lyssnar på rechels holiday fast varför skrev jag det på engelska när jag läser den på svenska? jag är konstig. de bakar, och rechel gnäller. nu dricker hon te och undrar vad hon gör här. det gör väl alla ibland. nu springer hon runt och förnekar sin existens, eller sitt drogmissbruk men det är väl egentligen samma sak. hon existerar för droger. Så sjukt tragiskt! jaja vad ska jag mer säga? Sen sist har jag pratat en massa med älskling när hon köpte "damn suckers" (damsugare) och hade allmänt trevligt. nu åker hon hem eller nej inte hem, till huvudstaden. alltså, rechel är så sinnessjukt bortskämd!!! "ingen kan ju förvänta sig att jag ska klara mig genom det här utan droger!" uuuugh. nej, godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0