lyckligtvis har ja en motorsåg

Hajhaj!
Gårdagskvällen bedrevs till stor del i telefon med onna. Plinkade även på ett elpiano vi har hittat som nu är min nya buddy.:D min plankning gick dock åt hell. Jag fick även veta att pappa fått en grej som man kan överföra band till datorn!! Fattar ni hur jag har väntat på det hääär?? Awesomenesss!

idag började jag dagen väldigt trött med meditativ matte (där rubriken kommer ifrån) och idrott där jag var helt awesome inte. god lucnh och gemu där jag mådde dåligt och sen träffade jag tina. jag har inte å mycket mer och säga denna fredag, två citat och sen lämna.

onna: as-awesome! (hilarious när man säger det)

tatiana: nu måste jag hålla hårt i dig, så du inte skolkar!

för övrigt känns detl ite omeningsfullt att blogga nowadays. when u don´t read. but I carry on. it´s me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0