och tredje gången blir det kanske på riktigt

Igårkväll var en bra sådan. kväll alltså. Jag såg slutet på sandor slash ida med Hannah och hon lyckades tanna mitt hjärta två gånger; först blev hon arg på mig och sedan var hon sööt. jaja, i vilket fall satt jag sen en stund och lyssnade på musik, sjöng fin nostalgimusik (upprepat ord) och pratade med Agnes och vsd som hon läser. det var jätteawesome och sedan ringde jag Hannah en stund till! Vi tittade på videos, hon var sööötare än vanligt och dessutom förkyld och mobbade satan gjorde hon också som alltid. Jag kom fram till att Emma Black inte ens skulle bli rädd fr får (eller spyende enligt böckerna, ack, sjuka barn) och att...jag älskar henne.:D

idag började jag dagen med en hel del random dagdrömmande innan jag gicdk upp och lyssnade på melissa horn med mammi.
hon: jag kan inte skilja på om jag vill spara dig?
jag: näää, vad ksulle det vara? typ låten om worddokumentet. jag kan inte skilja på om jag vill spara dig, jag kan inte skilja på om jag vill skriva uuut dig...

sen har jag badat, och nu är jag här. siao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I'm loosing my blondeness

2010-09-12 @ 15:34:56
Postat av: Hannah

var det mig eller Emma Black du älskade? Fatta inte riktigt. xD Och ja, jag blev röd-arg! I ungefär 3 sekunder. Jag är stolt.

2010-09-13 @ 14:20:43
URL: http://horseheart.blogg.se/
Postat av: Hannah

Just det..jag skulle fråga en sak till. Vad dagdrömde du om?

2010-09-13 @ 14:22:25
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0