slightly very tired

Måndagsmorgon. helt totalt neutral. känner ingenting, fast inte på det där tomma sättet. gör bara inte det. blev ingen video igår för internet försvann. och ja varför började jag detta wasteade lilla inlägg? känns inte ett dugg lönt. lukas, kan du ta det lite lugnt eller? du bara flänger hit och dit. och du ska låta bli min klockis! den är itne diiin! nää, men alltså, lägg dig ned nu för helvete. eller sätt dig ned. eller stå stilla. blir ju trött av att titta på dig! eh, jag skriver om min hund. :o nu kommer han in hit igen. snart går han säkert ut, när han har slängt sitt äckliga ben på golvet för hundrade gången. inte hans ben det som sitter fast, alltså. det skulle ju vara lite lagom yberfresh. jag lyssnar nu på mig själv. det låter skapligt. usch, vad jag kände igen mig i den här låten när jag sjöng den. och nu komemr hundfanskapet in igen som den osaliga ande han i sanning är. sov! det gör ju hundar typ jämt hör man. och jag låter ensam som stryk, och fick det här inlägget långt på nåt sätt. jag ändrar refränge! vad roligt. nej, nu ska brendn flowers hälsa dig på din väg. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Stevie Staljer

you know what they do to guys like us in prison?

In the middle of a gun fight

In the center of a restaurant

They say, "come with your arms raised high!"



/Stevie Staljer

2010-09-27 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0