the ordinary beauty

Har spenderat nästan fem timmar i telefon med min älskling, vilket var i högsta grad awesome! (du får en egen awesome-list yah know, och anledningen att du inte var med var att jag knappt pratat med dig innan jag skrev det där.) vi pratade om Stefan som tydligen gillar Hannah ("du kan inte ta honom på allvar! han heter stefan! rimmar på drefan!"), dissade hey monday, deeptalkade och hade det bra! Sedan såg jag även idol och både lily allen och la roux hördes i bakgrunden. även miss li i fredags, och maia hirasava i torsdags men det skrev jag kanske. Där var en awesome unge som sjöng på svenska, ett gulligt kärlekspar och allt var rätt amazing. här sitter jag då, "skola" väntar imrgon och jag borde ha pluggat mer hehehe. det orkas inte. godnatt underbaringar! (and why would I mension vsd, Agnes? I rarely do, actually, although today I´ve been in at least two conversations about it)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hello Seattle med Owl City var också med i bakgrunden på Idol igår. Stefan har inte givit upp än. :D Och ja, visst var det gulligt med paret som kom med båda två? Underbart ju.

2010-09-15 @ 17:06:29
URL: http://horseheart.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hello Seattle med Owl City var också med i bakgrunden på Idol igår. Stefan har inte givit upp än. :D Och ja, visst var det gulligt med paret som kom med båda två? Underbart ju.

2010-09-15 @ 17:06:30
URL: http://horseheart.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hopsan..dubbelpublicerade. xD Jaja, nu har du 3 kommentarer här! :D

2010-09-15 @ 17:07:08
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0