this is sick! I´ve been sitting here for like half an hour and haven´t come up with a headline!

Här är Emma, som idag har varit i stan med sin kära mamma och sin kära syster. De hade en lång lista av Saras ärenden att fixa, och...3 blev gjorda. så bra vi är.:D detta bestod i att jag stod och tittade på bh-inköp, fikade på espresso house (jag smakade mocka-frapino, fy fan :( ingen sa att det skulle vara kaffe! trodde det var sån där god som Agnes och Tora drack!) och Sara köpte skor lite lagom effektivt. Jag mådde bra, tänkte allmänt intensivt på otrtoligt konstiga sker och solade mig lite i gårdagens lycka. det var obeskrivligt, och detta trots min freakin obeskrivliga smärta. usch så ont det gjorde. och nu ska jag gå, så hejdå med er kära folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

emma söööt <3 MockaFrapino= (tyyp från början starkt arabiskt) kaffe-smakande-frapino XP ChokladFrapino=gott

Ser du skillnaden XD

och Btw I didn't go purple to-day but to-morra I soooo will.... If I dare.... I will! perhaps... NO, I WILL DAMMIT!!!! help me...

2010-09-11 @ 19:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0