tillbaka där jag b¨rjade...typ

Jag bestämde mig idag f¨r att, inspirerad av g´rdagen, läsa om vsd. stackars baaaarn! Karaktärerna, alltså. Vill ju bara kraa om de alla. Någonstans i den vevan insåg jag också att jag är rätt lik mig ändå. jag är lika obsessed som alltid när jag tillåts bli det. Det skrämde mig. ordäntligt. trodde jag var förbi det. Det var jag inte, så ni vet. Komockså nyss på att jag inte gillar att blogga. det är jättetråkigt. kom på det när onna sa att hon itne gör. men det tänker jag göra ändå, av någon anledning.;) fast inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du måste fixa så att du kan läsa vad du skriver, för dina inlägg ser hemska ut!

2010-09-12 @ 21:13:49
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0