to someone who would never undersantd on his birthday

Tänkte bara önska dig grattis på födelsedagen. mest för att jag borde, tror jag. Sitter och funderar lite på om du saknar mig. henne, alltså. undrar om hon är hos dig också, samtidigt som hon är här. du skulle väl inte orka mer om hon försvann gissar jag. Det är ju inte mycket som skulle behövas menar jag. ja, vad ska jag egentligen säga. Du förstår ju inte i alla fall, eftersom jag skriver på svenska. kanske jag gör det för att visa dig att det är jag som skriver, och inte hon. vi är olika, visste du det? hon är starkare, mer horig (ursäkta att jag säger det) och mer framåt än jag någonsin var ellerk ommer bli. hon är inte jag, men jag saknar dig ändå. fast nej. det gör jag nog inte förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0