wait, I´m just gonna crush everything!

Lagom awesome dag. Började med kör i skolan där vi sjöng vår haiti-låt. Det var fint och fyrstämmigt och jag flummade med alla konstiga sopraner i c-klassen. Sedan åkte jag och åt lunch på meriten med mi nfar, vilket var extremt gott!!!

Sedan åkte jag hem till Tora och där träffade jag både henne och lilla purplegirl. Vi (de) bakade darkside cookies och några mystiska havrekakor som blev lite misslyckade men goda. Vi diskuterade allt möjligt i ganska lång tid (:o) och sen gick vi till stan och köpte colaaa. Sen träffade vi på en halo som bestämde sig för att joina så vi gick alla fyra till botan och piknikade. Halo gjorde oss generade och vi sjög this is the life och it matters so me samt bunnies så det skakade. sen gick vi till toraungen och åkte hem. jag alltså. och Hannah sarar inte. och min fot gör ont. och hur plankar man en låt om man inte kan spela????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låer som en mysik dag!

Titta gärna in på min blogg:)

2010-09-23 @ 18:23:13
URL: http://flyingturtle.devote.se
Postat av: Ronja

Jag är avis på dig, du har ju massa awesome kompisar som liksom inte bor flera mil från dig.

2010-09-24 @ 17:30:53
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Stevie Staljer

räknas jag som en awesome kompis?

/Stevie Staljer

2010-09-24 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0