yo´are the best thing that´s ever been alive!

så går inte låten. öhöhö. Mine, är det ivsst. Jag är totalbesviken alltså.:( här ä kallt, och det är lördag. alla är borta i bortariket. Alltså åhus respektive stan.det var väl tråkigt för dem. Själv är jag hemma, och igårkväll var det fint. Läste en fanfic som jag lovat att läsa, vilket var dumt. jag bör aldrig läsa fanfics, helt enkelt. det är inte hälsosamt, vilket Hannah märkte när hon ringde och Emma Black i sanning var på krigsstigen. Hon gjorde inte nåt för att förhindra framfarten, i och för sig. Sen läste hon en "godnattsaga" som visade sig vara lagom särskriven och underhållande. den handlade även om sex. lagom bra saga.:D idag har jag bara tlat med en sovande Hannah (himla socialt :D) och...ja, det var väl det. Nu lyssnar jag på mig själv. det har jag gjort ganska mycket lately, gör det aldrig annars. har kommit på att jag inte suger, så det är ganska kul för tillfället. Ja, jag vet att jag har manodepresivt självförtroende. det är mitt motto eller nåt. Ge mig en bra låt! Undrar om detta är en sådan. tror det är en killerslåt. vilken återstår att se. ofta någon bryr sig, insåg jag nu.:D men ni ska få veta vilken låt det är. har inte kommit på det än. neeeejj, det är ju den dåliga. då får det va för nu. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0