hickaluppa!

hi!
budapest har det varits i med familj och "tanterna" som pappa kallar mormor och farmor. vi har sett en konstig labyrint, åkt båt guidade av buda och pest (min kära pest...), ätit en massa mat, badat i varma källor (inte jag:(), gråtit i gräset av mensvärk och dåligtmående (bara jag:() och mycho mycho meeer! det har varit högst bryvärt och här kommer citat, både från det och det mesta annat.

mormor: de där tailändskorna, lär de sig massage i skolan eller? Alla kan ju det!

vi pratar om vad barn vill bli när de blir stora och lla konstiga jobb som finns.
mamma(härmar barn): jag ska bli gummibandsförsäljare!

farmor: det blir så mörkt när man går ut ur ljuset...

sara svarar i telefon: hej det är sara!
mamma: hej det är sara!

sara: p som i...pertil!

elin: tjoflax!
michelle: du använder mitt uttryck fel!
jag: det är så sjukt jobbigt när folk gör det!
linus: jag vet, din anka!

på tv-inspelnings-moj igår.
anders jansson(som förövrigt har störningar eller nåt :D): noshörningar har narkolepsi. jag googlade det här och det visar sig att de somnar vid fattande av svåra beslut! snoosehörning...

annat kul från den var "lm eriksson" och "mike the headless chicken". jaja, nu ska jag sluta. rubriken kan ni undra över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0