I have a dream, a song to sing

jo alltså allt är väldigt bra fast inte just nu men liksom i allmänhet. liksom konsert imorgon, budapest om fem dagar, påsklov comin up och efter det kanske stockholm! excitement! och ja imorgon kommer bli bäst och idag var dtt piknik med Natta in the sun. hon ägde ut mig i kallaha (är vi störda som tar med det ut?:D), vi åt daim (jag har kvar, justeja!), drack cola i mitt fall (smma där! yay!) och sjöng låten i rubriken. vi utnytjar våra sista dagar.:D och jag undrar när hannah tänker ringa upp? hon har lämnat lita nu i hundra årtionden! no likie! lita är för övrigt rasist. verkar det som, iallafall. och jag mår inte bra men ändå bra ja jag makar sence lev med det! godnatt everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0