mög!

paramore är i sverige när jag är i läskigland och i en stad där jag ändå inte hade kunnat vara!:( inte okay! dessutom är jag ybertrött och har en obehaglig värk som inte vill släppa och Hannahs internet dampar! annars mår jag förvånansvärt bra. åker om ungefär en timme till el colegio, nej el instituto heter det ju nu för tiden, för att studera svenska och gud nåde linus grönvall om han inte är här idag! det är konstigt hur viktigt det blir att han är i skolan, faktiskt. liksom...vi jobbar ihop på både spanskan och svenskan (vilket resulterade i en väldigt flummig svenskalektion där jag och signe försökte jobba själva) och han är med i min ensemble. det är då konstigt detta. speciellt eftersom han är sjuk ungefär hälften av tiden...känns det som.:( alltså, ja, detta blev ju ett...spännande inlägg! ohyeah!:D nej, vet ni vad, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0