so I leave in a spacecraft

hai!
nu har jag haft fina tider! efter mitt deppinlägg gick jag och hade engelska som vi hade ute. vi pratade en massa och kom fram till...mycket. För det första hur Linus får mvg av monika. "she´s doing stuff!" sa han och det misstålkade vi. Linus blev förtvivlad och sa att han skulle ta självmord. xD sen spekulerade vi i mvg:n hela tiden och "you can taste my sallad after class", "men michelle, du skadar mig!" och annat fint sammanfattar det. Jag introduserade även Victor (hur stavas? med c eller k?) till Linnsie och vise versa och han döpte om henne till "linnsie whoeverthefuck". dessutom prisade vi the holy shit och allt fint.:D

efter detta var det konsert som stod på schemat. vi var awesome! tror det gick bra fast jag pratade, euw, och alla var helt skilled! jag vet inte vad jag ska s'ga om det! oj, vadå fel keyboard. jaja, nu ska jag gå härifrån, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0