10000 danskar och så vi

pappa och jag var alltså iväg och såg Dolly igår i köpenhamn. Vi åkte iväg och åt, för att sen sitta på ett tåg lite för länge och sen var det dags. I tid började hon och sjöng så bra att man nästan dog. Mina höjdpunkter var lätt en rörande coat of many colors och little sparrow akapella. Sjukt starkt eller vad man säger. hon gjorde dessutom en konstig rap vilket var awesome! och man kan lyssna på henne när hon pratar hur länge som helst. vilket man fick.;) hon spelade för övrigt 6 instrument under kvällen: gitarr, steel guitar, banjo, flöjt, munspel och saxofon. bara för att vissa är skill.

in other news så är jag just nu argare än vad jag någonsin trodde att jag kunde bli. det är faktiskt ganska läskigt. usch. jag vetefan vad jag ska göra av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0