and I thought my God, why shouldn´t it be me?

Fikade md Saramänniska (får inte kalla henne något annat tydligen, för då vet inte Hannah vem det är. xD) på kaffé & le denna dag. där ska det tydligen annordnas open mike-sesions, där jag (förhoppningsvis) ska sjungaaaa! excited!:D det kom även en random journalist och intervjuade mig om det. eh, ja jag vetefan.:s jag och Saramänniska hade iallafall kul, det har verkligen klickat och vi funkar hur bra som helst ihop! I know, super exciting! vänta jag kommer inte ihåg den sista meningen. jag är konstig.:s sen gick jag hur som helst på en walk med agnes (igen, I know) där vi diskuterade fanfics, folk och annat spännande. nu är jag trött, glad och jar har gått helt störda mängder idag för att vara jag, vill jag här notera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

EMMA!! it works! so friday eleven?

2011-08-10 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0