and if the winds have turned today, it´s because it´s inevitable

jag har idag som jag sa fikat med Saramänniska (vilket hon nu vet att hon kallas). Jag åt äppelpaj (bra lunch) och vi diskuterade alla möjliga och sjukt omöjliga ämnen. den här dagen är över lag en riktigt fin en. ska om lite drygt en halvtimme ta mig till stan igen för en klippning. hur underbart det är behöver jag ju inte ens säga. alla som känner mig vet hur mycket jag klagar på min lugg.;) för att tala om någonting annat, så saknar jag Hannah massa. inte vara oookaaayyy, inte pratat med/få prata med på hur länge som helst! på riktigt, alltså. det makar nog ingen sence för någon annan. och jag lyssnar på en låt som går emot mina principer! här är jag en bra unge. den är bra, dessutom. go emma och sådär! nu, efter att ha prisat mig själv, går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0