and summer sets, just like the sun, and the question is; what have I done?

vispen: jag följer fanfics på fanfiction.net, nästan uteslutande på engelska och enbart harry potter (om jag inte hittar något annat, vilket helt enkelt inte verkar hända). och...nej. börja inte spela gitarr. nej, men nu var var jag tråkig. gör det, för all del...eller nåt.;)

så idag är det sista sommarlovsdagen. har inte gjort mycket på den, om jag ska vara ärlig och varför, may I ask, skulle jag inte vara det? jag har läst och pratat lite med Hannah som är och har ett liv. jag vill också ha ett liiiiiiiiv! och träffa folk! jag saknar folk, så det ska bli skönt att träffa skolfolket igen imorgon. Till och med Tatiana, som ringde idag och var söt.
"okej, halv tolv. då träffas vi då. jag kommer tidigare, så jag ska få information, så jag ska berätta...någonting."
so yeah. vi hörs imorgon bitti innan jag försvinner iväg och allt vad det nu heter!

Kommentarer
Postat av: vispen

Tack för att du svarar på mina kommentarer :) Jag började i onsdags så var glad över att du har fått vara ledig enda tills imorgon! Ha så trevligt då!

2011-08-22 @ 00:21:20
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0